zondag 20 juli 2008

Laatste loodjes theorie

Inderdaad, mijn theorie zit er bijna op. Ik zit nu in de studieweek, aangezien aankomende week de examens van Blok 3 bij het CBR plaats zullen vinden. Goed nieuws is dat Blok 3 het laatste theorieblok is! Als alles zoals gepland gaat zal ik aankomende vrijdag dus helemaal klaar zijn met mijn theorie, wat mij een zo genaamde 'Theotollah' maakt.

Vrijdag zal het einde zijn van een hele mooie theorietijd hier op de campus, maar tevens is dit het begin van wat een nog mooiere tijd moet worden. Als ik op vrijdag 25 augustus mijn laatste examen heb gemaakt, zal ik die middag als een malle moeten verhuizen. Alles wat hier in mijn kamer staat - geloof me, dat is veel (troep) - moet er die dag uit, zodat de volgende theorieling hier op het wonderschone Charlie 3 plaats kan nemen (hoewel we nu kampen met een vliegenplaag).
Hierna volgt een vakantie van vijf weken, waarna ik op 1 september met Northwest via Minneapolis naar Phoenix zal vliegen, waar ik tot ongeveer januari zal verblijven voor mijn praktijklessen. Deze vijf weken vakantie krijg ik, omdat de klas in twee groepen naar leeftijd wordt gesplits. Groep 1 vertrekt gelijk de maandag na de examens, op 28 juli. Deze verdeling is er om spreiding van praktijklessen beter mogelijk te maken.

Hoe ik deze vijf weken door kom? Ten eerste wil ik nog even veel lol beleven met het thuisfront en vrienden en kennissen zien, voordat ik wegga. Daarnaast ga ik met twee vrienden van hier drie weken naar Zuid-Afrika, van 4 tot en met 26 augustus! Daar zullen we parken bezoeken, veel dingen zien en lekker tot rust komen. Stilte voor de storm dus. Daarna heb ik nog één week over om de laatste dingen te regelen en afscheid te nemen van de mensen hier. Het is dan maar voor vijf maandjes, ik zal genoeg mensen gaan missen!

Als het goed gaat zal ik vanaf dan veel actiever op dit Blog worden, zodat jullie op de hoogte zullen blijven van de laatste nieuwtjes aan de andere kant van de plas. Daarnaast blijf ik natuurlijk gebruik maken van MSN, Hyves, Gmail en heb ik een Skype account aangemaakt. Ik moet uiteraard wel in contact blijven met de thuisbasis.

Geen opmerkingen: