donderdag 27 december 2007

Vakantie

...dus ook even tijd om een berichtje te plaatsen.
Vorige week donderdag hebben we dit leerjaar afgesloten met een gezellig etentje met bijna de gehele klas bij Ni Hai in Groningen. Vrijdag hadden we onze laatste twee uren, waarna de meesten zo snel mogelijk naar huis gingen om vakantie te hebben. Niet zo gek, dit is waarschijnlijk de enige vakantie die we krijgen. Ik bleef nog even om mijn kamer eens goed schoon te maken, waarna 's middags ook mijn vakantie begon. Een groot gedeelte ging richting de zon of op wintersportvakantie. Ik heb ervoor gekozen om thuis te blijven, bij vrienden en familie.

Op de school of 'bij de maatschappij' gaat het alleen maar beter. We hebben alle progressietoetsen op GenNav na afgerond. Daarna hebben we twee nieuwe vakken gekregen: Instruments en Radio Navigation. Nu ik thuis zit zou ik eigenlijk moeten leren of mijn opdrachten moeten maken, maar daar heb ik hier dus geen tijd voor. Wel heb ik even een stukje morse doorgenomen, uit nieuwsgierigheid. Daar is het dan ook maar bij gebleven, want morse is niet echt iets wat zo in je hoofd zit.

De week voordat de vakantie begon is er ook een nieuwe klas bijgekomen, klas 7-5. Zij zitten ook op de 'camping', net als wij. Als het goed is kan onze klas redelijk snel na de vakantie naar het nieuwe gedeelte van de campus verhuizen.

Wat foto's:

Mijn kamer


Opkloten


De school

Geen opmerkingen: