maandag 17 september 2007

Even tussendoor

Nog iets minder dan een maand en ik kan beginnen bij de KLS. Dat duurt dus nog wel even. Daarom nog even een berichtje tussendoor, totdat het vanaf 15 oktober hopelijk echt moet gaan lopen.
Er moeten nog een aantal dingen geregeld worden, zoals een de lening, een auto, een laptop en nog andere dingen voor op mijn kamer. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een lening bij de Friesland Bank of de ABN ga nemen. Beiden hebben ze zo hun voor- en nadelen, maar ik neig toch voor de eerste te kiezen.

In het menu aan de rechterkant kan je je bij 'Subscribe via email' aanmelden bij deze Blog. Vul hier je emailadres in en je krijgt dan automatisch bericht als er iets nieuws op deze Blog staat. Ik hoop dan ook vanaf 15 oktober zoveel mogelijk hierop kwijt te kunnen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Subscribed :p

Anoniem zei

Ik ook ;)
Wel veel leeswerk zeg!
heb nog heel wat af te werken :P
Wist niet dat je nog zoveel heb moeten doen joh..
Keihard verdiend dus dat je pas zo laat hoeft te beginnen..
succes enzo!

Kus..